Jak nakupovat

STRUČNÝ PŘEHLED KROKŮ K ÚSPĚŠNÉ OBJEDNÁVCE

Alkohol neprodáváme osobám mladším 18 let.

Registrace zákazníka, jeho účet a výhody

Každý zákazník našeho e-shopu se může registrovat a tím získá automaticky nárok na slevu na veškerá vína ve výši 10%. Slevy se nesčítají a po přihlášení se každému zákazníkovi zobrazují automaticky u produktů takové ceny, na které má nárok po nejvyšší možné slevě. Neregistrovaní a nepřihlášení zákazníci vidí zobrazené běžné ceny.

Kromě slevy registrovaným zákazníkům automaticky zasíláme obchodní sdělení týkajících se novinek v nabídce a aktuálních cenových akcí a zvýhodnění. Chcete-li dostávat i pozvánky na degustace, kulinářské večery a další akce pořádaných v podnicích z našeho portfolia, přihlaste se prosím k odběru našeho newsletteru v zápatí našeho e-shopu vpravo dole.

Bližší informace o tom, jak je nakládáno s Vašimi osobními údaji najdete na stránce Podmínky ochrany osobních údajů 

 

Zboží, jeho výběr a nákup

V našem e-shopu nabízíme zboží, které obvykle máme skladem. Může se ale stát, že u některých položek dojde ke krátkodobému nebo i dlouhodobějšímu výpadku. Je to dáno zejména tím, že spolupracujeme výhradně s malými a středními vinaři. Pokud není některé zboží aktuálně skladem, doporučujeme zaslat dotaz na dostupnost na email: info@bandol.cz

Vše, co si v našem e-shopu vyberete, lze snadno přidat do nákupního košíku, jehož obsah si můžete jednoduše zobrazit a do vytvoření objednávky libovolně měnit, včetně množství vybraných položek.

Pro dokončení nákupu je potřeba vytvořit a odeslat objednávku. Celý proces se skládá ze 4 kroků, v nichž si zvolíte způsob platby, doručení nebo osobní odběr.

Potvrzením o přijetí Vaší objednávky z naší strany e-mailem začne proces kompletace a expedice zboží z našich skladových zásob.

 

Platba za objednávku

Dle způsobu objednání a odběru zboží nabízíme tyto možnosti platby:

  • on-line kartou - zdarma
  • bankovním převodem - zdarma
  • dobírkou ve výdejním místě - lze v hotovosti i kartou, cena za dobírku 30,- Kč (přičítá se k ceně zboží a dopravy)
  • dobírkou kurýrovi - pouze v hotovosti, cena za dobírku 30,- Kč (přičítá se k ceně zboží a dopravy)
  • při osobním odběru v naší provozovně - lze v hotovosti i kartou

Při platbě převodem na náš účet Vám bude zboží expedováno nebo v případě osobního odběru připraveno k vyzvednutí ihned po připsání částky na náš účet. Pokud využijete platbu GoPay, k zaúčtování obvykle dojde okamžitě a nevzniká prodleva s expedicí zboží. 

 

Doručení, osobní odběr

Nabízíme Vám několik možností dodání zboží:

Zásilkovna: Pro vyzvednutí zboží si lze zvolit některé z mnoha výdejních míst po celé ČR nebo je možné vybrat doručení na adresu. Doručení do 24 hodin od přijetí objednávky, respektive od připsání platby na náš účet.

Uloženka by WE | DO: Pro vyzvednutí zboží je možné vybrat některé ze sítě výdejních míst po celé ČR nebo je možné zvolit doručení na adresu. Doručení do 24 hodin od přijetí objednávky, respektive od připsání platby na náš účet.

Osobní odběr: Tato možnost je dostupná pouze v podnicích z našeho portfolia, které ji nabízí. Jakmile od nás dostanete potvrzení, že je objednávka připravena k vyzvednutí, můžete můžete pro ni vyrazit a převzít si ji kdykoliv během provozní doby dotčeného podniku. Provozní doba všech podniků je uvedena v jejich profilech na webu www.bandol.cz.

 

Více informací o možnostech a cenách platební metody a dopravy najdete na stránce Doprava a platby

 

Postup při vrácení nebo výměně zboží:

Zákazník zašle zboží do zákonné 14ti denní lhůty obchodním či doporučeným balíčkem (po předchozí domluvě s prodávajícím) na adresu:

LANDMARK GRANT s.r.o.
U háje 507/26, 147 00 Praha 4

za těchto podmínek:

- zboží musí být v původním nepoškozeném obalu
- nepoškozené
- kompletní
- přiložena kopie dokladu o koupi
- vyplněný formulář o odstoupení od smlouvy
- zboží musí být odesláno doporučeně a pojištěné (zboží nezasílejte na dobírku, taková zásilka nebude z naší strany přijata).

Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky, datum nákupu a účet kupujícího, na který mu bude do 30 kalendářních dnů poukázána částka za zboží. Náklady na poštovné si hradí odesílatel.

V případě, že se zboží vrátí v jiném než neporušeném stavu, tzn. použité, bez obalu, visaček nebo jinak znehodnocené, má prodávající dle § 458, odst. 1. Občanského zákoníku nárok na peněžní náhradu za opotřebené zboží. Tato náhrada se hradí formou započtení hodnoty opotřebení oproti vrácené kupní ceně. Hodnota opotřebení je vyjádřena částkou, která je rozdílem mezi cenou nového zboží a cenou, za kterou je zboží prodejné jako použité.

Zákazník obdrží zpět peníze v hodnotě kupní ceny zboží a nákladů na nejlevnější dopravu. Náklady na vrácení zboží (poštovné) platí kupující.

Více viz. Obdhodní podmínky.